CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 20, 2008

FUNTION PA SYSTEM DI AMPANG JAYA


pada 9 ogos 2008 yang lepas sememangnya memberi satu pengalaman yang baru bagi kami di alfasounda production dimana kami di minta untuk menyadiakan untuk kenduri perkahwinan sahabat kami mohd norazmel fuzi di ampang jaya kuala lumpur,

apa yang istimewa yang ingin saya kongsikan bersama pembaca sekalian adalah majlis perkahwinan tersebut,akan tetapi nya agak biasa tetapi bagi susunan PA SYSTEM nya yang membezakan nya dari mana2 funtion PA SYSTEM yang pernah saya buat selama ini,kerana buat pertama didalam sejarah saya menyediakan PA SYSTEM untuk perkahwinan dimana kami disuruh jangan memasang bunyi PA SYSTEM kami terelalu kuat,malahan hanya perlu muzik sepoi-sepoi bahasa sahaja,

bagi saya memang pelik sungguh,tetapi ada kalanya ini menjadikan saya lebih mengenali muzik,kerana tidak semestinya muzik itu tidak kuat sesuatu majlis tidak akan meriah,malahan lebih meriah lagi kerana kita lebih senang untuk berbual diantara satu sama lain

dengan itu sekian terima kasih

oleh ody
www.komunitiduit.com

0 comments: